Bestellen en verzenden

CORONA !!
Helaas zijn de pakketten langer onderweg dan we gewend zijn.
DHL /  Post.nl zijn zeer druk op dit moment met de postverzorging en lopen helaas ook vertraging op door het Corona Virus.
In sommige landen is het niet meer mogelijk of bijna niet meer mogelijk om te bezorgen.

Ik vraag u vriendelijk om dit in acht te nemen. Helaas is dit pure onmacht en kunnen wij hier helaas ook niets aan veranderen.
U pakket kan dus langer onderweg zijn dan u gewend bent.
Wij doen er alles aan om het optijd bij de postbezorgings maatschappijen te krijgen en zijn niet verantwoordelijk voor het proces daarna.

Bestellen

Bestel makkelijk en snel bij Thils.nl. Zoek het product wat je nodig hebt en plaats het in de winkelmand. Ga daarna over tot bestellen.

Maak eerst je account aan, het levert voordelen op zoals: Het behouden van je gegevens, bestelhistorie en ook een mogelijkheid tot snel bestellen.

Staat het product er niet tussen? Aarzel niet om te bellen met Thils, we helpen je graag verder en zoeken graag met je mee of bedenken een alternatief.

Leveringen

Wij streven erna om alle producten dezelfde week naar u te verzenden. Levertijd 2 tot 3  WERKdagen.  ( ma t/m vrijdag ) 

*Let op! Wij zijn afhankelijk van DHL / Post.nl . Wanneer er bij  DHL / PostNL vertraging is kan het zijn dat u de bestelling een dag later ontvangt. Invloeden van buitenaf zoals slecht weer, druk verkeer of calamiteiten kunnen de bezorgschema's in de war brengen. Wij geven geen bezorggaranties. Wij verzoeken u de track en tracé die u van ons krijgt goed in de gaten te houden.

Status van je bestelling

Nieuwe klant
Ben je een nieuwe klant en bestel je online? We houden je graag op de hoogte van de status van de verzending. Dat doen we via de track & trace code of link. Zodra het pakket het magazijn heeft verlaten, wordt deze verzonden zodat direct inzichtelijk wordt wanneer de producten worden geleverd. U ontvangt dus de track code eerder. Het label word uitgeprint en aangemeld voordat het ingepakt is. Dat houdt in dat deze track code pas in werking komt nadat DHL / Post.nl deze van ons heeft ontvangen en ook ingescand heeft. Heeft u na enige dagen een pakket niet ontvangen ? Wilt u dan even een mailtje sturen dan starten wij een onderzoek op bij het verzendbedrijf om te kijken wat er aan de hand is met het pakket. Wellicht is er een vertraging, verkeerd adres, of ligt het bij een pick up afhaal adres. Mocht u niets van ons vernemen, dan is uw mail in de spam terecht gekomen en vragen wij u vriendelijk om ons even telefonisch te raad plegen.

Bestaande klant
Ben je een bestaande klant en bestel je online? Ook dan houden we je netjes op de hoogte van de status van de bestelling, daarnaast kunt u de status ook terug vinden in uw account.

Inloggen met account
Heb je al een Thils.nl account? Meld je dan hier aan.

Nog geen account
Klik hier om er een aan te maken.